بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

زنگ هشدار «شیشه» در خراسان رضوی

ماده مخدر «شیشه» با مواد تلفیقی، بین معتادان استان خراسان رضوی بیشترین میزان مصرف را در مقایسه با دیگر مواد افیونی دارد.
تدبیر24: حسن حاجی پور معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در این زمینه اظهار کرد: مواد مخدر صنعتی به خصوص «شیشه» در مقایسه با مواد مخدر سنتی رتبه نخست مصرف را در خراسان رضوی دارد.

وی گفت: پس از شیشه و مواد تلفیقی، مصرف تریاک و هرویین بیشترین مصرف را دارد.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی بدون ذکر آمار تشریحی افزود: می توان اینگونه بیان کرد که نخست مصرف محرک ها و سپس مخدرها بین معتادان تقاضا دارد.

وی این معضل را «زنگ هشدار» توصیف و بیان کرد: مصرف مواد مخدر صنعتی عوارض و پیامدهای جبران ناپذیر و درمان نشدنی دارد.

حاجی پور اظهارداشت: مواد اعتیادآور صنعتی از جمله شیشه و مواد تشکیل دهنده آن عوارض کوتاه مدت و بلندمدت دارند و تبعات آنها نیز درمان پذیر نیست.

هم اکنون 325 مرکز درمان اعتیاد و 52 کمپ در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: