تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

فراخون نهمین جشنواره پویانمایی

فراخوان بازار ملی نهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
تدبیر24: تولیدکنندگان، خریداران و عرضه کنندگان ابزار و ادوات تخصصی هنر پویانمایی که دارای مجوز رسمی هستند، می توانند در این بازار شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند با مشاهده فراخوان بازار ملی پویانمایی در پایگاه اینترنتی www.tehran-animarket.ir نسبت به تکمیل فایل pdf فرم مقررات آن اقدام کنند.

بنابر گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آخرین مهلت تحویل تقاضانامه شرکت در بازار به دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران پایان وقت اداری روز 20 بهمن 93 تعیین شده است.

همچنین شرکت های متقاضی حضور دراین بازار می توانند فرم تکمیل شده را به دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی پویانمایی به نشانی تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند یا به صورت مستقیم تحویل دهند.

این بازار در سه دوره قبلی جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در سال های 87 ، 89 و 91 نیز برگزار شده است.

جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای فعالان شاخه های مختلف پویانمایی ایران و جهان، معرفی هر چه بهتر این رسانه در میان مشتاقان و همچنین آشنایی و شناخت هر چه بیشتر هنرمندان پویانمایی کشور با جدیدترین دستاوردهای جهانی هنر پویانمایی 17 تا 21 اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

چهارمین بازار ملی پویانمایی نیز از 18 تا 21 اسفند در حاشیه نهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی تهران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: