بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۴۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

مردانی به شکل تمساح!+عکس

مردان این منطقه با ایجاد برش‌های عمیق روی پوست کمر و شانه خود سبب ایجاد زخم‌هایی می‌شوند که این زخم‌ها به تدریج به پوست تمساح شباهت پیدا می‌کنند.
تدبیر24: مردان ساکن حوالی رودخانه «سپیک» در پاپوآگینه‌ با بریدن پوست کمر خود، آن‌ را به شکل پوست تمساح در‌می‌آورند.

تغییر ظاهر پوست بدن با ایجاد زخم‌های عمیق و با ظاهری شبیه پوست تمساح بر کمر مردان ساکن نزدیکی رودخانه سپیک چیزی مانند پوشیدن یک لباس سنتی است!

به گزارش ریپلی، مردان این منطقه با ایجاد برش‌های عمیق روی پوست کمر و شانه خود سبب ایجاد زخم‌هایی می‌شوند که این زخم‌ها به تدریج به پوست تمساح شباهت پیدا می‌کنند.

این کار یک اقدام آیینی به‌ شمار می‌آید که در آن پوست کمر پسران با تیغ‌های تیز به صورت عمیق بریده می‌شود و سپس روی این زخم‌ها خاکستر برخی گیاهان و گل و لای رودخانه گذاشته می‌شود و این زخم‌ها پس از بهبود مانند فلس تمساح خواهند شد و به باور مردم این قبیله با این اقدام عجیب پوستشان با روح تمساح تقدس می‌یابد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: