بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

تالاب انزلی جسد شادی را بازگرداند

تالاب انزلی جسد ' شادی سرخیل' دختر قایقران عاشق دریا را که روز شنبه 17 آبان هنگام تمرین براثر وا‍ژگونی قایق در آب غرق و ناپدید شده بود ، به خانواده منتظرش باز گرداند.
تدبیر24: بعد از ظهر دیروز پیکر بی جان شادی در محدوده تالاب گل لاله ، یکهزار و 100 متری محل واژگونی قایقش بر روی سطح آب سبز تالاب پیدا شد.

رییس جمعیت هلال احمر بندرانزلی گفت : ساعت 14 و 30 دقیقه دیروز فردی خبر مشاهده جسدی بر روی سطح آب در محدوده تالاب گل لاله را اطلاع داد.

' اکبر صبربخش ' اظهار کرد: تیم امداد و نجات دریایی هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شد و جسد را از آب گرفتند .

وی خاطرنشان کرد : جسد توسط خانواده شادی شناسایی و به سردخانه انتقال داده شد تا مورد معاینات پزشکی قانونی قرار گیرد.

شادی سرخیل عضو تیم قایقرانی کایاک گیلان روز شنبه 17 ابان هنگام تمرین بر اثر واژگونی قایق غرق شد و جسد وی همراه با جریان شدید آب ناپدید شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: