بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

کم‌آبی بلای جان تفرجگاه «عون‌ابن‌علی»

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی گفت: تأمین آب تفرجگاه عینالی از مسائل مهم و حیاتی سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز است.
تدبیر24: «غلامرضا وصالی» با اشاره به نگهداری و حفاظت عرصه‌های وسیعی از فضای سبز و جنگل‌کاری تفرجگاه عینالی، افزود: یکی از مباحث مهم و حیاتی در این سازمان، تأمین آب برای آبیاری عرصه‌های فضای سبز است.

وی اظهار کرد: در این زمینه تاکنون برای تأمین آب تفرجگاه از چندین حلقه چاه در نقاط مختلف شهر استفاده می‌شود بطوریکه آب چاه‌ها توسط استخرها و منبع های آب متعدد به تفرجگاه انتقال داده می‌شود.

وصالی گفت: در خصوص بهینه‌سازی شبکه و افزایش راندمان آبیاری فضای سبز، سازمان از اول آبان‌ماه، با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری جلسات متعددی با مشارکت کارشناسان فضای سبز، کارشناسان فنی و اجرایی سازمان و متخصصان حوزه آب در حال بازنگری طرح‌های سیستم‌های آبیاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و ارائه راهکار استفاده بهینه از مخازن آب، طراحی و جانمایی و ارائه راهکار نصب سیستم فیلتراسیون، مراحل شبکه آبرسانی و آبیاری اراضی موجود و توسعه‌های آتی همراه با برآوردهای فنی و اقتصادی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: