بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ!

وقتی صحبت از یک خوراکی گرانقیمت به میان می‌آید حتما ناخودآگاه یاد خاویار یا شاه میگو می‌افتید اما احتمالا از شنیدن این مطلب که پنیر الاغ از همه این‌ خوردنی‌ها گرانقیمت‌تر است متعجب می‌شوید.
تدبیر24: پنیر یکی از محبوب‌ترین لبنیات در میان مردم جهان محسوب می‌شود به طوری که مردم حاضرند برای خرید برخی انواع آن مبالغ گزافی پرداخت کنند. حتما قبلا درباره پنیرهای کپک زده با قدمت چندین ساله مطالب بسیاری شنیده‌اید که این پنیرها نیز طرفداران خاص خود را دارند، به طوری که برخی حاضرند برای خرید آن مبالغ هنگفتی بپردازند. اما شاید جالب باشد که بشنوید گرانترین پنیر جهان از شیر الاغ تهیه می‌شود!

این پنیر که در صربستان تهیه می‌شود «پول» نام دارد و برای تهیه تنها یک کیلوگرم از آن به 25 لیتر شیر تازه الاغ نیاز است.

به گزارش ایسنا به نقل از ریپلی، قیمت هر کیلوگرم از این پنیر نیز بیش از 1200 دلار است که آن‌ را گرانترین پنیر جهان کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: