بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

سلاح ضدماهواره روسیه در مدار زمین

چندی قبل روسیه شی مرموزی را به فضا ارسال کرد که به اعتقاد دانشمندان، یک سلاح ضد ماهواره است.
تدبیر24: حرکت شی مرموزی که کشور روسیه چندی قبل به فضا ارسال کرد، در مدار زمین موجب نگرانی هایی در باره ماهیت آن شده است.

روسیه در ابتدای ماه میلادی جاری، سه ماهواره نظامی را به فضا فرستاد، اما به همراه آن شی ناشناخته دیگری نیز به فضا رفت که مقامات روسی هیچ صحبتی از آن به میان نیاوردند.

در ابتدا تصور می شد این شی مرموز یک زباله فضایی باشد، اما در طول چند هفته گذشته، ابزارهای تشخیص ماهواره، حرکت دورانی این شی مرموز را به همراه مانورهای عجیب آن در مدار کره زمین ثبت کردند .

کارشناسان احتمال دادند ماهواره ای که قابلیت مانور داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد، یک سلاح است. این شی ناشناخته که با عنوان 2014-28E شناخته می شود، با استفاده از نیروی چند راکت توانسته در مدار زمین قرار گیرد.

برخی از تحلیلگران فضایی معتقدند این شی فضایی بخشی از یک برنامه نظامی قدیمی است که در زمان شوروی سابق با عنوان «شکارچی ماهواره» شناخته می شد و پس از انحلال این کشور در اوایل دهه 1990 میلادی، اجرای آن منتفی شد.

منبع: ساینس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: