تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۴۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

رشد 402درصدی پرونده‌های قاچاق

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان ورود پرونده قاچاق کالا به این سازمان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 402 درصد رشد داشته است.
تدبیر24: 'علی جمشیدی' روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در بجنورد، گفت: در این مدت 30 هزار و 845 پرونده قاچاق کالا به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر کشور وارد شده است.

وی دلیل افزایش پرونده های ورودی مربوط به قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی را اصلاح قانون قاچاق کالا و تشدید برخورد با متخلفان برشمرد و افزود: اصلاح این قانون این سازمان را در برخورد قانونی با متخلفان کارآمدتر کرد.

وی به نقش تعزیرات حکومتی در سالم سازی بازار و فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: برنامه کاربردی پنج ساله ای توسط این سازمان تدوین شده که بر سه محور کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها، مختومه کردن پرونده ها و اجرای احکام در 32 شاخص تمرکز دارد و از ابتدای سال 90 به اجرا درآمده است.

جمشیدی افزود: به دنبال اجرای برنامه تدوینی، حداکثر مدت زمان رسیدگی به پرونده های صنفی و حوزه بهداشت به 19 روز رسیده و 97 درصد پرونده های وارده مختومه شده و در حوزه قاچاق کالا نیز به 30 روز رسیده و 95 درصد پرونده ها، مختومه شده است.

مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی خراسان شمالی نیز با ارایه گزارشی از فعالیت هفت ساله این اداره کل، گفت: این اداره از سال 85 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده که اکنون با 22 نیرو، دارای سه اداره و دو نمایندگی در پنج شهرستان استان است.

'محمدمهدی مهاجریان مقدم' خواستار ایجاد ادارات تعزیرات حکومتی در سه شهرستان دیگر خراسان شمالی شد و گفت: این اداره در سال 92 هفت هزار و 104 پرونده در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی و قاچاق کالا را مختومه کرد.

در این آیین با تقدیر از خدمات هفت ساله 'مهاجریان مقدم'، 'داریوش جودکی' به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: