بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

ضرب و شتم اسرای فلسطینی

یک مقام تشکیلات خودگردان اعلام کرد که شماری از اسرای فلسطینی در یکی از زندان های رژیم صهیونیستی بر اثر ضرب و شتم زندانبان ها زخمی شدند.
تدبیر24: 'عیسی قراقع' رییس سازمان اسرای فلسطینی در تشکیلات خودگردان روز گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: زندانبان های اسراییلی در حمله به یکی از بندهای زندان 'رامون' با اسرای فلسطینی درگیر شده و به ضرب و شتم آن ها پرداختند.

این درگیری به زخمی شدن چندین اسیر فلسطینی منجر شد.

قراقع اضافه کرد که درگیری های مذکور پس از آن رخ داد که اسرای فلسطینی در مقابل خواسته مقام های زندان برای تحویل دادن مبالغی پول نقد که خانواده هایشان برایشان فرستاده بودند، مقاومت کردند.

در مجموع بیش از 7 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که حدود یک هزار نفرشان در زندان رامون واقع در جنوب فلسطین اشغالی به سر می برند.

منبع: پایگاه خبری ورلد بولتن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: