بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

حضور دقیقه 90 گاز در جام کشتی

تیم گاز مازندران که پیش از این به دلیل اعلام کمبود بودجه از حضور در نخستین دوره جام باشگاه های جهان انصراف داده بود با توجه به درخواست وزارت نفت در این مسابقات حاضر خواهد شد.
تدبیر24: پس از این که تیم گاز مازندران نتوانست در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان حضور یابد، فدراسیون کشتی تیم شورای شهر کرج را جایگزین این تیم در این رقابت ها کرد.

مسوولان وزارت نفت در پی درخواستی از فدراسیون کشتی خواستار حضور مجدد تیم گاز در این رقابت ها شدند و که با حضور این تیم موافقت شد.

با توجه به حضور تیم گاز مازندران تعداد تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ جهانی به چهار تیم شامل تیم های بیمه رازی شهدای جویبار، گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی، شورای شهر کرج و گاز مازندران شد.

نخستین دوره رقابت های جام باشگاههای کشتی آزاد جهان 6 و 7 آذر ماه در سالن رضا یزدانی شهر جویبار استان مازندران با حضور 14 کشور خارجی شامل جمهوری آذربایجان، آمریکا، ترکیه، چین، روسیه، کوبا، مغولستان، مصر، قرقیزستان، سوریه، عراق، افغانستان، بنگلادش و زیمباوه برگزار خواهد شد.

*برنامه و شرایط برگزاری رقابت ها

این مسابقات به صورت تیم به تیم در وزن های 57،61،65،70، 74، 86، 97 و 125کیلوگرم (2 کیلوگرم ارفاق وزن مورد قبول است) برگزار خواهد شد.

در صورتی که تعداد تیم های شرکت کننده کمتر از 6 تیم باشد مسابقات در یک گروه بین 6 تا 12 تیم در 2 گروه و بیش از 12 تیم باشد در قالب 4 گروه برگزار می شود.

ضوابط فنی رقابت ها و نحوه رتبه بندی تیم های شرکت کننده در رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان بر مبنای آخرین ضوابط اعلامی اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های جام جهانی 2014 خواهد بود.

حداکثر تعداد کشتی گیران شرکت کننده هر تیم 10 کشتی گیر (8کشتی گیر در 8 وزن و 2 کشتی گیر رزرو) خواهد بود و هر تیم حداکثر می تواند 2 کشتی گیر خارجی (ملیت متفاوت با تیم شرکت کننده) در ترکیب تیم خود داشته باشد که حضور کشتی گیران خارجی باید بر اساس مقررات نقل و انتقال اتحادیه جهانی کشتی باشد.

محدودیتی برای حضور تعداد تیم های باشگاهی از هر کشور در این مسابقات وجود ندارد اما باشگاه و نفرات شرکت کننده باید توسط فدراسیون ملی مربوطه معرفی شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: