بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

باشت رکورددار بارندگی شد

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره اعلام میزان بارش رحمت الهی در دو روز گذشته در نقاط مختلف این استان، گفت: شهرستان باشت با 113میلیمتر رکورد دار بارندگی در این مدت بود.
تدبیر24: ولی بهره مند افزود: میزان بارش در شهرهای لنده، یاسوج ، سی سخت و دهدشت نیز به ترتیب 112، 110.6 ، 108.6 و 106.8 میلی متر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: میزان بارندگی در این مدت نیز در شهرها و مناطق دیگر استان شامل لیکک، امام زاده جعفر، دوگنبدان ، چرام و قلعه رئیسی نیز به ترتیب 90، 90.7 ، 85.4، 75 و 65 میلی متر بوده است.

بارش در ارتفاعات و برخی مناطق سردسیری استان شامل دشت روم، مله شوره منطقه باباحسن کاکان و مارگون نیز به صورت برف بود.

بهره مند افزود: در این مدت یاسوج با یک درجه زیرصفر سردترین و دوگنبدان با 17 درجه بالای صفر نیز گرمترین نقطه گزارش شده است.

وی مه غلیظ صبحگاهدر برخی مناطق را جو غالب در استان دانست و از کاهش محسوس دما و یخ زدگی در جاده های ارتباطی به ویژه در مناطق سردسیری شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد و به رانندگان توصیه کرد نهایت دقت و رعایت سرعت مطمئنه را در روزهای آینده داشته باشند.

باشت با 22 هزار نفر جمعیت در 110کیلومتری یاسوج واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: