تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

بازارسیاه بلیت در کشتی جام باشگاه‌ها

نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاههای جهان دیروز (جمعه) در حالی در جویبار پایتخت کشتی ایران به پایان رسید که تماشاگران علاقه مند برای حضور در سالن دشواری های فراوانی را تحمل کرده و حتی برخی در بازار سیاه بلیط های 50 تا 70 هزار تومانی خریداری کردند.
تدبیر24: برخلاف پنجشنبه و دیروز صبح مسوولان برگزار کننده رقابت ها اجازه ورود تعداد بیشتری از تماشاگران را به سالن دادند به نحوی که جایی برای سوزن انداختن هم نبود.

ورود افراد غیر مسوول در اطراف تشک برگزاری رقابت ها سبب شلوغی و بی نظمی زیادی در روز پایانی شده بود.

تعدادی از لیدرهای کشتی مازندران عصر دیروز جمعه با داشتن طبل و سایر وسایل سالن مسابقات را به شدت گرم کرده بودند به طوری که صدای طبل و تشویق آنان لحظه ای هم قطع نمی شد.

تماشاگران فهیم جویباری در زمانی که کشتی گیران ایرانی از حریفان خود شکست می خوردند آنها را مورد تشویق خود قرار می دادند که صحنه زیبایی را از این مسابقات خلق کردند.

تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز به این دوره از رقابت ها دعوت شده بودند که در زمان برگزاری رقابت های فینال از علی اکبر حیدری ،محسن فرح وشی ،علی عبدلی ،محمد رضا نوایی، سعید ابراهیمی، ابراهیم جوادی و همچنین از بهادر مولایی قهرمان ورزنه برداری جهان تجلیل شد.

در حین برگزاری دیدار فینال تماشاگران به شدت تیم بیمه رازی شهیدان جویبار را تشویق می کردند و گاهی نیز موج مکزیکی در سالن راه می انداختند.

غلامرضا محمدی سرمربی و عباس حاج کناری مربی تیم بیمه رازی شهیدان جویبار با داد و فریادهای زیاد شاگردان خود را راهنمایی می کردند.

مراسم اهداء کاپ و جوایز تیم های برتر به شکل نسبتا خوبی با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

کشتی گیران و مربیان تیم آمریکا در زمان دریافت جوایز خود از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

نیروی انتظامی این استان نیز طی دو روز برگزاری این رقابت ها با استقرار نیروهای خود نظم و انضباط خوبی به این مسابقات بخشیدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: