تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
کد خبر: ۴۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

کیفیت هوای تهران در شرایط پاک

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: با کاهش غلظت آلاینده ذرات معلق 2.5 میکرون، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفت.
تدبیر24: 'محمد رستگاری' روز شنبه افزود: براساس داده های دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح امروز، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفته است.

وی ادامه داد: میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا به لحاظ آلایندگی این ذرات با کاهش 31 عددی نسبت به روز گذشته، بر روی عدد 45 قرار گرفت.

رستگاری به میزان دیگر آلاینده های جوی نسبت به روز گذشته در این ساعت اشاره و اظهار کرد: میانگین غلظت آلاینده های منواکسید کربن از 27 به 39(پاک) و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 40 به 24 ( پاک ) رسیده است.

وی در مورد آلوده ترین مناطق جوی تهران در 24 ساعت گذشته، گفت: ایستگاه های پارک رازی (منطقه 11) با 78، پاسداران (منطقه 3) با 77 و پارک قائم (منطقه 18) با 75 در شرایط سالم قرار داشتند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران بیان داشت: شاخص کیفیت هوا در مناطق پیروزی (منطقه 14) و دروس (منطقه 3 ) با 15 و پردیسان (منطقه 2) با 17 در شرایط پاک و به ترتیب کمترین میزان آلایندگی را داشتند.

شاخص کیفیت هوای تهران در روز پنجشنبه( ششم آذر) بر روی عدد 99 و در آستانه شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: