تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
شهنازی:

پیروزی های ورزش ایران اتفاقی نیست

دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید مقام کاروان ایران در بازیهای آسیایی ساحلی نشان داد که پیروزی‌های ورزش ایران اتفاقی نیست.
تدبیر24: شاهرخ شهنازی در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی اظهار کرد: بازی‌های ساحلی استمراری بر موفقیت‌های ورزش کشور بود. تعبیر خود من این است که مقام کاروان ایران نشان داد پیروزی‌ها اتفاقی نیست. دیدگاه نسبت به ورزش ایران تثبیت شده و نتایجی که در بازی‌های نوجوانان، آسیایی و ساحلی کسب شد، نشان داد که عملکرد ورزش کشور جرقه نبوده بلکه پویایی ورزش ایران را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مشخص شد که مدیریت ورزش کشور خوب عمل می‌کند. پس از بازی‌های آسیایی، کار کاروان ایران برای بازی‌های ساحلی شروع شد و نشان دادیم که ورزش ایران در حال پیشرفت است. حتی شیخ احمد از مدیریت ورزش ایران تشکر کرد که این برای خود من جالب بود که رییس شورای المپیک آسیا نتیجه کاروان ایران در المپیک را نیز پیش‌بینی کرد و گفت که موفق‌تر از لندن خواهد بود. کار ما سخت‌تر شده اما این دید خوب به ورزش کشور امیدواری خوبی برای ایران است. در شرایطی که فشارهای غربی بر کشور زیاد شده، ورزشکاران ما عرصه‌ای ساخته‌اند که مسئولان جهانی دهان به تمجید از ایران باز کرده‌اند.

او ادامه داد: خدا را شکر این نتایج باعث شده مجلس و دولت بیش از پیش به ما اعتماد کرده باشند و متوجه شوند که بودجه‌ها هدر نمی‌رود و نتیجه دارد. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی هیات اجرایی سعی می‌کنیم در آینده نیز این نتایج خوب به ثمر برسد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره رشته‌های حاضر در بازی‌های ساحلی گفت: کمیته در نظر دارد در آینده فضا را برای حضور رشته‌های پر پتانسیل در بازی‌های آسیایی ساحلی مهیا کند. هندبال و بسکتبال می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند. هدف کنونی ما این بود که رشته‌هایی به این بازی‌ها اعزام شوند که موفق شوند چرا که در امر بازی‌ها امر مقایسه‌ای پیش می‌آید و اگر رشته‌ای خوب کار نکند ضربه می‌خورد.

او در پاسخ به این سوال که وظیفه کمیسیون بررسی حضور مربیان خارجی در کشور چیست گفت:‌ این کار هماهنگ با وزارتخانه است. جدا از اعزام‌ها و ورود و خروج افراد ورزشی به کشور که باید با مجوز شورای برون مرزی انجام شود، این کمیسیون ماهیتی مشورتی دارد و زیرمجموعه شورای برون مرزی است و هرجا که مشورتی لازم باشد ما نظرمان را اعلام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پاسخ شکایت کمیته به دادگاه بین‌المللی ورزش درباره حق‌خوری از سعید عبدولی چه شد بیان کرد: ما از طریق شورای المپیک آسیا نسبت به حق‌خوری سعید عبدولی اعتراض کردیم و آن فتح بابی بود برای جلوگیری از این اتفاق‌ها در میدان‌های ورزشی. با توجه به شرایط جایگاه‌ها و رده‌ها، امکان بازگشت رای در جدول وجود نداشت. همه متوجه بودند که چقدر به سعید عبدولی ظلم شده و اذعان به این موضوع داشتند. خود سعید هم هر لحظه در کنارمان بود و دید که چه دفاع جانانه‌ای از او می‌کنیم. با این حال این اقدام حرکتی بود برای اینکه در آینده شاهد این اتفاق‌ها نباشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: