نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۴۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

17طرح، برگزیده جشنواره خوارزمی

از مجموع تعداد 34 طرح که به جلسه پایانی هیات داوران رسید، 17 طرح به عنوان برگزیده نهایی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی شد.
تدبیر24: دکتر اللهیاری، دبیر شانزدهمین دوره از جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به برگزیده شدن 17 طرح در 5 محور پژوهشی اعلام داشت: در این دوره از جشنواره 34 طرح به جلسه پایانی هیئت داوران راه یافت که پس از جمع‌بندی و بررسی‌ نهایی طی جلسات متعدد، تعداد 17 طرح را به عنوان برگزیده نهایی این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

وی افزود: با اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی 537 طرح‌ به منظور بررسی و ارزیابی‌های علمی به گروه‌های تخصصی مربوط ارسال شد.

اللهیاری افزود: این طرح‌ها در 14 گروه تخصصی و در 5 محور پژوهشی طرح‌ها پذیرش و ثبت نام شدند.

دبیر شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی اذعان داشت: این طرح‌ها در 14 گروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک، هنر و معماری، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، صنایع شیمیایی، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، عمران، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، هوا فضا، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری و مکاترونیک بررسی و ارزیابی شدند.

دکتر اللهیاری اظهار داشت: گروه‌های تخصصی پس از ارزیابی علمی، در مجموع تعداد 34 طرح را به هیئت داوران ارائه و هیئت داوران نیز پس از جمع‌بندی و بررسی‌ نهایی طی جلسات متعدد، تعداد 17 طرح را به عنوان برگزیده نهایی این دوره از جشنواره انتخاب کرد.

وی یادآور شد: مراسم قدردانی از برگزیدگان شانزدهمین دوره از جشنواره جوان خوارزمی دوشنبه 24 آذر 1393 برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: