تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

36کارگر کنیایی کشته در حمله مهاجمان

مهاجمان مسلح در حمله ای به منطقه مرزی 'کنیا' با سومالی دست کم 36 کارگر معدن را کشتند.
تدبیر24: رسانه های کنیایی امروز (سه شنبه) گزارش دادند که 36 کارگر کنیایی در حمله روز گذشته مظنونان گروه تروریستی 'الشباب' به معدنی واقع در 15 کیلومتری شهر مرزی 'ماندرا' کشته شدند.

ماه میلادی گذشته نیز 28 نفر در حمله الشباب به اتوبوسی که عازم نایروبی بود، در همین منطقه کشته شدند.

هدف این گروه که برآورد می شود دست کم پنج هزار جنگجو داشته باشد، سرنگون کردن دولت سومالی است که تحت حمایت جامعه بین المللی قرار دارد.

کنیا از زمان اعزام نیرو به سومالی در اکتبر 2011میلادی هدف حملات مسلحانه و بمب گذاری های متعدد قرار گرفته که عامل آن ها گروه الشباب سومالی وابسته به 'القاعده' معرفی شده است.

مقام های کنیا می گویند که از آن زمان تاکنون دست کم 135 حمله در این کشور رخ داده که از جمله مهم ترین آن ها، حمله الشباب به مرکز خرید 'وست گیت' را می توان نام برد که دست کم 67 نفر در آن کشته شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: