بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

افتتاح خط راه‌آهن ترانزیتی دریای خزر

با حضور روسای جمهور سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در منطقه مرزی اینچه‌برون، خط راه‌آهن ترانزیتی شرق دریای خزر افتتاح شد.
تدبیر24: با حضور روسای جمهور سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در ایستگاه آک یایلا در منطقه مرزی اینچه‌برون، خط راه‌آهن ترانزیتی شرق دریای(ایران، ترکمنستان و قزاقستان) خزر بهره‌برداری شد.

خط آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان به طول 920 کیلومتر است که 85 کیلومتر آن در خاک ایران قرار دارد. این خط آهن ۹۲۰ کیلومتری به عنوان کریدور ریلی شمال به جنوب از شهر اوزن در قزاقستان تا شهر گرگان در استان گلستان ساخته شده است که از این میزان حدود ۸۵ کیلومتر در خاک جمهوری اسلامی ایران، ۷۰۰ کیلومتر در خاک ترکمنستان و ۱۴۰ کیلومتر نیز در خاک قزاقستان قرار دارد.

با افتتاح این خط آهن، مسیر حمل و نقل تجارت جهانی میان شرق (از چین تا آسیای مرکزی) و غرب جهان (بویژه اروپای غربی) حدود ۱۰ هزار کیلومتر راه زمینی کاهش یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: