تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

ایران نماد صلح و امنیت در جهان

سفیر گینه بیسائو در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد صلح و امنیت در جهان است.
تدبیر24: 'ژم چرنو جالو' (Jaime Cherno Jalo) روز چهارشنبه در حاشیه آیین گشایش دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی گفت: ایران کشوری مقتدر و مهم نه تنها در بین کشورهای منطقه که در جهان است و از این حیث نقش این کشور برای دیگر کشورها اهمیت بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: ایران در برقراری اتحاد بین کشورها و ارائه تدابیر و اتخاذ راهکارهای مناسب نقش محوری و کلیدی ایفا می کند.

جالو گفت: اتحاد کشورهای اسلامی برای مبارزه با داعش اهمیت بسیاری دارد و کنفرانس کشورهای اسلامی به این وحدت و یگانگی کمک می کند.

وی اضافه کرد: مبارزه با گروه های افراطی تنها وظیفه ایران نیست که تمام کشورهای اسلامی در قبال این مشکل بین المللی مسوولیت دارند.

سفیر گینه بیسائو درباره نقش اجلاس هم اظهار کرد: انتظار می رود که اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به نتایج مطلوبی در دستیابی به اهداف مورد نظر دست یابد.

دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی دوازدهم و سیزدهم آذرماه جاری در هتل آزادی تهران برگزار می شود.

در این اجلاس 22 وزیر اطلاع رسانی از کشورهای اسلامی حضور یافته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: