بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

ایران نماد صلح و امنیت در جهان

سفیر گینه بیسائو در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد صلح و امنیت در جهان است.
تدبیر24: 'ژم چرنو جالو' (Jaime Cherno Jalo) روز چهارشنبه در حاشیه آیین گشایش دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی گفت: ایران کشوری مقتدر و مهم نه تنها در بین کشورهای منطقه که در جهان است و از این حیث نقش این کشور برای دیگر کشورها اهمیت بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: ایران در برقراری اتحاد بین کشورها و ارائه تدابیر و اتخاذ راهکارهای مناسب نقش محوری و کلیدی ایفا می کند.

جالو گفت: اتحاد کشورهای اسلامی برای مبارزه با داعش اهمیت بسیاری دارد و کنفرانس کشورهای اسلامی به این وحدت و یگانگی کمک می کند.

وی اضافه کرد: مبارزه با گروه های افراطی تنها وظیفه ایران نیست که تمام کشورهای اسلامی در قبال این مشکل بین المللی مسوولیت دارند.

سفیر گینه بیسائو درباره نقش اجلاس هم اظهار کرد: انتظار می رود که اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به نتایج مطلوبی در دستیابی به اهداف مورد نظر دست یابد.

دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی دوازدهم و سیزدهم آذرماه جاری در هتل آزادی تهران برگزار می شود.

در این اجلاس 22 وزیر اطلاع رسانی از کشورهای اسلامی حضور یافته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: