بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

رییس‌جمهور یکشنبه به مجلس میرود

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس جمهور یکشنبه آینده و به منظور تقدیم لایحه بودجه 94 کل کشور به مجلس می‌آید.
تدبیر24: غلامرضا کاتب با اشاره به اتمام طرح دائمی شدن احکام بودجه در مجلس گفت: طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور دائمی شدن احکام بودجه به صورت فوق‌العاده در جلسات علنی مجلس بررسی و به اتمام رسید و روز یکشنبه آینده نیز مجلس به منظور حضور رییس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه به قوه مقننه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: بعد از تعطیلات مجلس ترکیب کمیسیون تخصصی تلفیق بودجه مشخص می‌شود و پس از آن لایحه تقدیمی دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به دائمی شدن بخش زیادی از احکام بودجه ان‌شاالله از این به بعد بررسی لایحه بودجه و طرح آن در جلسات علنی به اندازه سال‌های گذشته طولانی نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: