بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

تلاشهای دیپلماتیک اسرائیل برای مقابله با گسترش تنفر به صهیونیسم

رژیم صهیونیستی جهت جلوگیری از گسترش حس نفرت نسبت به خود از طریق سفارت‌خانه‌های خود در کشورهای مختلف اقدام به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای نخبگان و اصحاب رسانه کشور میزبان و نیز جامعه یهود مقیم نموده است که از جمله موضوعات مورد بحث در آن چگونگی مبارزه با تنفر به وجود آمده نسبت به اسرائیل و دفاع از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی می‌باشد.
تدبیر24: دیپلمات‌ها و رایزنان فرهنگی این رژیم در این دیدارها تلاش دارند از طریق تطمیع، شانتاژ و مظلوم‌نمایی، مخاطبان خود را برای دفاع از اهداف خود مجاب نمایند. گفته می‌شود برخی از این نشست‌ها به ویژه در کشورهای امریکای لاتین و اروپای شرقی منجر به مجادله و حتی درگیری فیزیکی شده، به نحوی که نیروی پلیس دیپلماتیک کشور مربوطه ناچار به مداخله گردیده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: