بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

ویتنام آماده همکاری‌ با ایران

سفیر کشور ویتنام در ایران گفت: ویتنام آماده همکاری‌های عملی گسترده با ایران است.
تدبیر24: انگوین هونگ تانگ سفیر کشور ویتنام در ایران صبح امروز در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی اظهار داشت: ایران در زمینه های علمی پیشرفت های بسیار خوبی را بدست آورده و در حوزه های علمی یکی از کشورهای برتر دنیا به حساب می‌آید.
وی افزود: ایده‌های بسیار خوبی در این جلسه بدست آوردم که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک زمینه‌های همکاری دو طرف فراهم شود.
سفیر کشور ویتنام در ایران تصریح کرد: امیدوارم اطلاعات بسیار بیشتری از علم و فناوری در ایران به دست بیاورم تا زمینه های همکاری بین دو کشور افزایش یابد.
هونگ تانگ با طرح این سئوال که انتخاب شرکت‌ها و طرح‌ها در پارک علم و فناوری خراسان رضوی به چه شکل انجام می شود، گفت: شرکت‌های بسیار بزرگی در پارک علم و فناوری خراسان رضوی فعالیت می‌کنند و به نظر من می توانیم تفاهم نامه های بسیار مناسبی را به امضا برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: ویتنام در زمینه علم و فناوری بسیار عقب تر از ایران است و به نظر می رسد باید علوم بسیار زیادی را از مجموعه های شما یاد بگیریم.
سفیر کشور ویتنام در ایران تصریح کرد: در فیزیک و صنایع پزشکی ویتنام بسیار غنی است. یکی از وظایف من ارائه گزارشی مناسب به ویتنام برای افزایش زمینه های همکاری میان دو کشور است.
هونگ تانگ عنوان کرد: در زمان جنگ با آمریکا موشک هایی را از روسیه وارد می کردیم اما در شرایط فعلی به خودکفایی رسیده ایم. اطلاعات خوبی از پیشرفت های موشکی ایران داریم و امیدواریم ایران این علوم را در اختیار ما نیز بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: ایران در مقام رشد تولید علم بین 20 کشور دنیا قرار دارد و بر همین اساس مسئولان عالی رتبه ویتنام علاقه دارند زمینه های همکاری بین دو کشور افزایش یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: