تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

مقررات زاید برای تسهیل تجارت

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به صادرات کالاهای تولیدی استان گفت: یکی از مشکلات صادرات کشور وجود مقررات زاید بوده که لازم است چنین مقرراتی حذف شود.
تدبیر24: ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان اظهار داشت: رسیدن به رشد اقتصادی بالا با دو راهبرد درون‌گرا و برون‌گرا میسر می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به جایگزینی واردات در راهبرد دورن‌گرا اتفاق می‌افتد و راهبرد برون‌گرا توجه به بازار‌های خارجی را مورد توجه خود قرار می‌دهد.

فغفوری با بیان اینکه باید راهبرد برون گرا مورد توجه فعالیت‌های اقتصادی استان قرار گیرد، عنوان کرد: توسعه صادرات معقول‌ترین راه برای دستیابی به بازار‌های خارجی است.

وی با اشاره به شعار روز صادرات خاطر نشان کرد: شعار امسال صادرات غیر نفتی پیشران صادرات ملی نام دارد که لازم است در این باره برنامه‌هایی برای رشد صادرات محصولات تولیدی اتخاذ شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای صادراتی در کشور گفت: از جمله اقدامات دولت برای حمایت از توسعه صادرات تشکیل شورای صادراتی است که امیدواریم با فعالیت این شورا شاهد اقدامات مطلوب در زمینه رشد صادرات باشیم.

وی با اشاره به مشکلات صادرات کشور گفت: یکی از مشکلات صادرات کشور وجود مقررات زاید بوده که لازم است چنین مقرراتی حذف شود.

فغفوری کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل دریایی را از دیگر اقدامات دولت دانست و گفت: تقویت رایزنان اقتصادی، حذف مقررات زاید، کاهش هزینه‌های حمل و نقل دریایی و جوایز صادراتی از جمله کارهایی است که در راستای  بهبود صادرات انجام می‌شود.

وی با اشاره به بررسی ممیزی صادراتی واحدهای‌ تولیدی استان عنوان کرد: ظرفیت‌ها، بازارهای هدف  و کالاهای صادراتی با تبیین ممیزی صادراتی واحدهای تولیدی فراهم می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: در صادرات کالاها به کالاهایی که مزیت صادراتی دارند و نیز به صورت صادراتی تولید می‌شوند توجه شده است.

وی افزود: در گروه دوم کالا با هدف صادراتی تولید نمی‌شود اما مزیت صادراتی دارد که برای این گروه نیز باید زمینه حضور در نمایشگاه‌ها فراهم شده تا صادرات این محصولات انجام شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: