آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۴۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

ماجرای‌بالا‌رفتن‌رقم‌قبض‌های‌همراه‌اول

اوایل هفته جاری نیز در نشستی خبری با حضور وزیر ارتباطات سوالی مبنی بر قبض‌های نجومی همراه اول مطرح شد که وزیر ارتباطات این گونه عنوان کرد که احتمالا این موضوع به روشن بودن اینترنت تلفن همراه برخی مشترکان و محاسبه اینترنت با نرخ آزاد مربوط می شود.
تدبیر24: معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مشترکینی که در دوره اخیر قبض‌های همراه اول با ارقامی بیشتر از حد معمول مواجه شده و فکر می‌کنند اشتباهی در حساب آن‌ها رخ داده این موضوع را از طریق شرکت ارتباطات سیار پیگیری کنند.

طی هفته‌های اخیر مشکلی در سیستم صورت حساب یکی از اپراتورها پیش آمده بود که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این موضوع را پیگیری کرده و به اپراتور مربوطه خبر داده و آن را موظف کرده است از طریق اطلاع رسانی موضوع را برای مشترکان خود تشریح کند.

اما درنهایت به گفته معاون وزیر ارتباطات چنین اتفاقی نیفتاده و رسانه‌های اصلی کشور هیچ یک شاهد ارائه چنین توضیحاتی از سوی مجموعه مخابرات و همراه اول نبودند.

علی اصغر عمیدیان درباره این موضوع در حاشیه نشست خبری اظهار کرد: در قبض‌های اخیر شرکت ارتباطات سیار در برخی موارد مشکلاتی به وجود آمده و ممکن است ارقامی که در قبض صادر شده به دلیل نقص فنی در سیستم با واقعیت مغایرت داشته باشد بر همین اساس اگر مشترکی احساس می کند در قبض خود با رقم‌های بالا مواجه شده می‌تواند این موضوع را از طریق سامانه شرکت ارتباطات سیار پیگیری کند تا قبض او مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: در صورتی که شکایت‌های مربوطه از این طریق رسیدگی نشد و پاسخ اپراتور مشترکی را قانع نکرد مشترکان می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه 195 با وزارت ارتباطات در میان بگذارند تا قبض‌های آن‌ها مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

اوایل هفته جاری نیز در نشستی خبری با حضور وزیر ارتباطات سوالی مبنی بر قبض‌های نجومی همراه اول مطرح شد که وزیر ارتباطات این گونه عنوان کرد که احتمالا این موضوع به روشن بودن اینترنت تلفن همراه برخی مشترکان و محاسبه اینترنت با نرخ آزاد مربوط می شود.

اگرچه پیش از این هیچ گونه اطلاعی رسانی شفافی دراین خصوص صورت نگرفته بود اما مسوولان سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این گونه اعلام می کنند که اپراتور به اطلاع رسانی در این زمینه موظف شده است و ظاهرا سخنگوی شرکت مخابرات هم در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها این موضوع را اطلاع‌رسانی کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: