تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

میکروفون‌های رادیو در تکایا

شبکه‌های رادیویی با پخش ویژه‌برنامه‌های اربعین، ارتباط زنده با کربلا و مراکز استان‌ها همچنین پخش عزاداری‌ها در تکایا را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
تدبیر24:"برای امشب" برنامه‌ای از گروه جوان و اندیشه رادیو جوان است که با حضور کارشناس برنامه و با نگاه تحلیلی، وقایع قیام عاشور را تا اربعین حسینی بررسی می کند. این برنامه جمعه، 21 آذر ماه از ساعت 23 تا 24 از این شبکه پخش می‌شود.

برنامه "ساعت سلام " کاری دیگر از این شبکه، تلاش دارد مخاطبان را با سبک زندگی اسلامی، آرامش روحی نیایش اول صبح و متوسل شدن با ائمه آشنا کند. برنامه "ساعت سلام" شنبه 22 آذر از ساعت 6:10 تا6:30 از رادیو جوان پخش می شود.

"زائر روی ماهتان" عنوان برنامه‌ای از گروه جوان و اندیشه است که روز شنبه 22 آذر ماه از ساعت 10 تا 12:30 از شبکه جوان پخش می‌شود. این برنامه با نگاهی مفاهیم شناسانه به بررسی فلسفه رفتن به زیارت و خواندن زیارتنامه سالار شهیدان تهیه شده است.

برنامه " باغ ارغوان" - کاری از گروه جوان و اندیشه - جمعه، 21 آذر ماه از ساعت 19 تا 20 از رادیو جوان بشنوید. این برنامه با پخش موسیقی و اشعار مذهبی سعی می‌کند تا فضای معنوی متناسب اربعین برای مخاطبان ایجاد کند.

همچنین برنامه "در مکتب عاشقی"، کاری از گروه جوان و فرهنگ، شنبه از ساعت 9 تا 10 مخاطبان را با مفاهیم اربعین و ویژگی های فرهنگ اربعین در مناطق مختلف آشنا می کند.

برنامه "شور و شیون" نیز با هدف ایحاد فضای متناسب با ایام عزاداری سالار شهیدان 22 آذر ماه از ساعت 12:30 تا 13 و 14 تا 14:30 از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

همچنین برنامه "واقعه برخط" به معرفی فضای مجازی و قابلیت های آن در زمینه فرهنگ عاشورایی به جوانان می‌پردازد. این برنامه کاری از از گروه جوان و دانش، شنبه از ساعت 13 تا 13:30 از رادیو جوان پخش می شود.

برنامه "تکیه شبانه" شنبه، 22 آذر ماه ساعت 20 تا 21 با حضور در یکی از تکیه‌ها، عزارداری مردم را در اربعین حسینی پوشش می‌دهد.

همچنین "چند قدم تا بهشت" برنامه ای از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) 22 آذر ماه ساعت 14:30 تا 15 از رایو جوان روی آنتن می رود . به مناسبت ایام سوگواری اربعین، باشگاه رادیویی جوان نیز برنامه ای با نام "نینوا" تهیه کرده است که جمعه 21 آذر ماه ساعت 20 تا 20:30 از رایو جوان ، شما را همراهی می کند.

نامه "صبح امید" رادیو دانش شنبه 22 آذر ماه به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله حسین (ع) به صورت ویژه به روی آنتن می رود.این برنامه با حضور استادان دانشگاه به بررسی تاثیر علم اندوزی بر معرفت با استناد به تاکید اسلام بر معرفت اندوزی و تفکر خواهد پرداخت.

برنامه "صبح امید" به تهیه‌کنندگی الهه بیات و گویندگی محسن دین محمد، در گروه دانش و فرهنگ تهیه شده است.

این برنامه روز شنبه از ساعت 7 تا 7:45 دقیقه از شبکه رادیویی دانش پخش می‌شود و علاقه مندان می توانند در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 و در البرز ردیف 91.3 مگاهرتز و در سراسر کشور به وسیله گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) شنونده این برنامه باشند.

برنامه "حدیث دوست" رادیو دانش شنبه، 22 آذر ماه به مناسبت اربعین حسینی به موضوع پیامدهای قیام عاشورا خواهد پرداخت. در این برنامه دکتر کریمی مدرس دانشگاه با اشاره به این مطلب که وظایف مسلمانان در عرصه های دینی، علمی، سیاسی و اجتماعی در قیام امام حسین (ع) روشن شده است، پیامدهای قیام عاشورا در عصرهای بعدی که حدود 1400 سال ادامه داشته را بررسی خواهد کرد.

برنامه "حدیث دوست" به تهیه کنندگی لیلا مویدی و گویندگی هاله خواجه نصیر، شنبه 22 آذر از ساعت 16 تا 16:30 در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 مگاهرتز و در البرز 91.3 مگاهرتز پخش می شود.

ارتباط زنده با کربلا و مراکز استان ها، پخش عزاداری و نوحه، گفت و گو با کارشناسان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و دلایل وجود اربعین برای امام حسین(ع)، شعرخوانی و ... از جمله بخش های ویژه برنامه «چهل روز» است.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گویندگی فیروزه آدابی و محمد نظری روز اربعین از ساعت 10 به صورت زنده از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

«بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت به تهیه کنندگی فریدون ارکانی جمعه از ساعت 16:30 به مدت 130 دقیقه با حضور رضا شاه محمدی، کارشناس مذهبی به موضوع «با یاد خدا دلها آرام می گیرد» می پردازد.

ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.

برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز شنبه همزمان با اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه با حضور حجت الاسلام سعیدی، کارشناس مذهبی به این سوال که «چه کسانی بهترین راهنما هستند؟ و بهترین راهنما چه ویژگی هایی دارند؟» پاسخ می دهد.

همچنین برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی موسی نظری، کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که روز شنبه همزمان با اربعین حسینی، با حضور حجت الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی از ساعت 17:15 به این سوال که برای ادامه پیام عاشورا چه می کنید؟ پاسخ می دهد.

برنامه "حدیث دوست" رادیو دانش شنبه 22 آذر ماه به مناسبت اربعین حسینی به موضوع پیامدهای قیام عاشورا خواهد پرداخت. در این برنامه دکتر کریمی مدرس دانشگاه با اشاره به این مطلب که وظایف مسلمانان در عرصه های دینی، علمی، سیاسی و اجتماعی در قیام امام حسین (ع) روشن شده است، پیامدهای قیام عاشورا در عصرهای بعدی که حدود 1400 سال ادامه داشته را بررسی خواهد کرد.

برنامه "حدیث دوست" به تهیه کنندگی لیلا مویدی و گویندگی هاله خواجه نصیر، شنبه 22 آذر از ساعت 16 تا 16:30 در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 مگاهرتز و در البرز 91.3 مگاهرتز پخش می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: