تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
فرهاد دانشجو

حرف‌هایی دارم که بعداً خواهم گفت

رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: در دل شکسته من حرف‌هایی است که زمانی آنها را بیان می‌کنم.
تدبیر24: "فرهاد دانشجو" رئیس سابق دانشگاه آزاد در مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: خدا را شاکرم که برای 1/5 سال امکان خدمتگزاری را برای من در این دانشگاه فراهم کرد و بنده بر اساس اصرار دوستان و بنا بر احساس تکلیف و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی این مسئولیت را پذیرا شدم.

وی افزود: تلاش کرده‌ام با بهره‌گیری از معاونان مجرب و دلسوز و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و کارمندان و با استفاده از روش‌های علمی و آکادمیک و همچنین بهره‌گیری از تجارب مدیران فضایی را در دانشگاه فراهم کنیم که زمینه رشد و توسعه علمی ‌ایجاد شود و در این بین توفیقات قابل توجهی نیز به دست آمد.
رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: کسب افتخارات علمی، فرهنگی و ورزشی، ایجاد فضای تعامل آموزشی و پژوهش‌محور، ایجاد فضای دوستی، همفکری و تعاملی، توسعه فضاهای موجود و ساخت‌و‌ساز برنامه‌محور، ایجاد سیستم غیرمتمرکز مدیریتی و هیئت امنای استانی، اخذ مجوز رشته‌های مختلف، رعایت حال دانشجویان در زمینه پرداخت شهریه و کاهش شهریه‌ها از اقدامات انجام شده در طول 1/5 سال گذشته بوده است.
دانشجو با بیان اینکه برای اولین بار در طول سال گذشته آزمون کنکور سراسری با همکاری دانشگاه‌آزاد، وزارت علوم و سازمان سنجش با آزمون ورودی دانشگاه آزاد به شکل مشترک برگزار شد، گفت: تلاش کردیم در این سال فضای دانشگاه فضای اخلاق‌محور و شورامحور باشد و با برگزاری آزمون‌های منظم و حذف کنکور فضایی را برای رشد دانشگاه آزاد و کمک به دانشجویان ایجاد کنیم.
وی گفت: در این مدتی که در دانشگاه حضور داشتم، همواره تلاشم این بوده است که از مسئولیت خود در بعهده گرفتن این مسئولیت شانه خالی نکنم و برای ارتقای دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه را هم من و هم شما باید یاری کنیم. همه شما و خودم را به خدا واگذار می‌کنم و در دل شکسته من حرف‌هایی است که زمانی آنها را بیان می‌کنم.
رئیس سابق دانشگاه آزاد در پایان گفت: باید جلوی شایعات برخاسته از ذهن افراد فرصت‌طلب را بگیریم و نگذاریم حق برخی افراد پایمال شود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
0
چقدر قدرت ناچیز دنیایی جذابیت دارد که با دور شدن از آن از دل شکسته خود می گویند و ادعای مسلمانی و پیروی از علی علیه السلام را هم دارند که عالیترین مقامات دنیارا به عطسه بز تشبیه کرد که برای او بی ارزش تر است وای برحال امثال ما
نظر شما: