تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

سوتی وحشتناک سوشا!+فیلم

تدبیر24: گل فولاد از آن گل هايي بود که يک تيم به تيم ديگري تقديم مي‌ کند. فکرش را بکنيد توپ در دست يک تيم است و تيم حريف اصلا فشاري برروي حريف و دخالتي در بازي ندارد و آن تيم به ناگاه با اشتباه خودي يک گل به حريف مي‌ دهد.

به گزارش سرویس ورزشی تدبیر24 در سال های گذشته دروازه‌بانانی مثل میثاق معمارزاده بیشتر و حسین هوشیار و علیرضا حقیقی کمتر مرتکب خطاهای فردی و اشتباه در دفع توپ یا عدم تمرکز در حفظ دروازه بوده اند. حتی نیلسون و محمد محمدی و مهدی واعظی و رودباریان هم اشتباه کرده بودند اما گلی که سوشا مکانی دریافت کرد عجیب ترین و خنده آورترین گل از این دست بود، از آن گل هایی که در برنامه های فانتزی ورزشی به تصویر کشیده می‌ شود.

سوشا مکانی دروازه‌بان پرفراز و نشیبی که در یکی، دو بازی 5 پنالتی می‌ گیرد اما ناگهان با دریافت گلی مثل آنچه از فولاد خورد نه تنها کمر تیم را می‌ شکند که اصلا تیم را دوشقه می‌ کند.





بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: