نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۴۲۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

دردانشگاه‌اجازه‌توهین‌به‌هاشمی‌رانمی‌دهیم

باحضورعلی قدمیاری مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی، رییس وهیئت رئیسه واحد تهران مرکزی ،حسین نیکخواه ابیانه به عنوان نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت برتشکل های دانشجویی واحد تهران مرکزی معرفی شد.
تدبیر24: مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد:با تدبیر آیت الله هاشمی و دکتر میرزاده خوشبختانه امروز در دانشگاه آزاد یک فضای با نشاط و قانونمند ایجاد شده است و اکنون شرایطی بوجود آمده است که همه سلایق سیاسی می توانند در دانشگاه آزاد به صورت مستقل فعالیت کنند.
علی قدمیاری تصریح کرد:متاسفانه در سالیان گذشته فضای تشکل های دانشجویی در برابر بسیج دانشجویی نا عادلانه بوده و امکانات دانشگاه به طور مساوی بین تشکل ها و بسیج دانشجویی تقسیم نشده است.
وی افزود:ما باید به همه تشکل ها با یک نگاه برابر و عادلانه برخورد کنیم و خوشبختانه ریاست دانشگاه هم در بخشنامه تسهیل فعالیت تشکل ها بر این نکته اشاره کرده است.
مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:حوزه تشکل های دانشجویی در هر واحد کاملا مستقل است و نماینده ریاست دانشگاه از این پس به عنوان دبیر هیت نظارت بر تشکل هایی دانشجویی هر واحد فعالیت می کند .
وی تاکید کرد: دکتر میرزاده با بگیر و ببند و تجسس در دانشگاه شدیدا مخالف است و اعلام کرده که اگر چنین مواردی مشاهده شود شخصا با آنها برخورد می کند.
قدمیاری گفت:تشکل های دانشجویی در هر واحد نباید تنها زینت مجالس دانشگاه باشند و باید طوری عمل شود که تشکل ها در همه امور دانشگاه مشارکت داشته باشند.
وی افزود:مسوولان باید کمک کنند تا دانشجویان دارای بصیرت و فهم سیاسی شوند تا دشمن نتواند آنها را از مسیر درست خارج کند و لازمه این امر برگزاری کرسی های آزاداندیشی و برنامه های مختلف سیاسی در دانشگاه ها است.
مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی خط قرمز مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است و در فضای دانشگاه آزاد به هیچ وجه اجازه تخریب و توهین به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به هیچیک از نیروهای تندرو نمی دهیم .
قدمیاری تصریح کرد:بسیج دانشجویی بر طبق قانون باید از فعالیت حزبی و جناحی پرهیز کند و تمام برنامه های سیاسی شان را باید از هیت نظارت بر تشکل های دانشجویی واحد مربوطه مجوز بگیرند.
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: مسوولان دانشگاه با حمایت خود از تشکل های دانشجویی نباید اجازه دهند که تشکل ها دستاویز احزاب و جریان های سیاسی شوند چرا که دخالت احزاب در تشکل ها ، آفت جنبش دانشجویی است که باید مسوولان جلوی آنرا بگیرند.

منبع:صدای آزاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
افرین موافقم چرا نگذاشتند فرزند ایت ا... در مشهد سخنرانی کند؟
نظر شما: