نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۴۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

پژوهش زیربنای توسعه است

مشاور رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: هفته پژوهش یادآور این نکته است که شناخت و آگاهی، مقدمه هر امر و زیربنای توسعه است.
تدبیر24:احمد محیط طباطبایی روز دوشنبه در مراسم افتتاح هفته پژوهش با اشاره به اینکه پژوهش زیربنای توسعه و همه حرکاتی است که آینده را شامل می شود، افزود: فعالیت های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و ستاد حفاظت، تولید و احیا نمی تواند موفق باشد؛ مگر با شناخت و آگاهی و به تبع پژوهش در پژوهشگاه میراث فرهنگی که این امر، هم اکنون صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه شاید در بخش های اجرایی مختلف کشور تفکیک امکان پذیر باشد، اظهار داشت: در میراث فرهنگی ممیز کردن بخش های مختلف پژوهشی امری غیرممکن است و همه اینها تواما با هم صورت می گیرد، برای همین است که در تمامی هفته ها و روزهای مختلف تحت عناوین گردشگری، میراث فرهنگی، پژوهش و .... به این امر نگاه ویژه می شود.

محیط طباطبایی افزود: در اصل و مهمتر از همه اینکه مبنا و زیرساخت این فعالیت ها به شناخت و آگاهی ها در هر امر منتهی می شود.

او با اشاره به اینکه، مغز متفکر و راهبردی میراث را بخش پژوهش تشکیل می دهد، اضافه کرد: از این روست که این هفته را می توان آغاز فعالیت های پژوهشی در سال دانست و با بازنگری به فعالیت های انجام شده اهمیت داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: