تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

کمدی با تم خیانت

'امین میری' کارگردان و بازیگر نمایش همه دزدها که دزد نیستند درمورد متن این نمایشنامه گفت: نمایشنامه 'همه دزدها که دزد نیستند ' سبک کمدی دلارته دارد و تم اصلی آن خیانت است.
تدبیر24: میری در گفت و گویی با روابط عمومی این نمایش می افزاید: باید گفت که متن اصلی دراماتورژی شده و تغییراتی در آن داده شده است.

وی توضیح داد: در این اجرا دو نقش دیگر اضافه شده که در متن اصلی نیست،همچنین سعی شده است تا ضمن وفاداری به سبک کمدی دلارته از عناصر نمایش سیاه بازی نیز بهره گرفته شود.

وی درمورد روند تمرینات گفت: تحلیل متن و دراماتورژی این نمایش حدود یک ماه به طول انجامید و در کل حدود 6 ماه است که درگیر تمرینات فشرده این نمایش هستیم .

امین میری کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر که نمایش 'احساس آبی مرگ' وی در سال 92 بیش از 60 اجرای پرمخاطب در تماشاخانه های سنگلج، فرهنگسرای ارسباران و شهر سیاهکل داشته است، این بار نمایشی کمدی به نام ' همه دزدها که دزد نیستند ' را به صحنه خواهد برد.

' همه دزدها که دزد نیستند ' برگرفته از نمایشنامه ای با همین نام نوشته داریوفو نمایشنامه نویس شهیر ایتالیایی است.

این نمایش از دهم دی ماه در سالن تئاتر البرز مجتمع پردیس کوروش روی صحنه خواهد رفت.

پیش فروش اینترنتی این نمایش از اوایل دی ماه در سایت های تیوال (tiwall.com) و سینما تیکت (cinematicket.org) آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: