بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

کتاب ستاره احمد منتشر می شود

کتاب ستاره احمد که به زندگی شهید احمد زارعی می پردازد اواسط دی ماه سال جاری توسط انتشارات سوره مهر منتشر می شود.
تدبیر24: 'مصطفی محدثی خراسانی 'نویسنده این کتاب با اعلام این مطلب افزود: در این یادنامه تلاش کردم تا مطالبی متفاوت و نو ارائه شود و به نقش شهید زارعی در فرهنگ و ادبیات انقلاب توجه ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، وی در مورد جایگاه قالب های کلاسیک شعر در شعر آیینی و سنتی تصریح کرد: این قالب ها پس از انقلاب اسلامی احیا شده است.

محدثی اظهار داشت :پس از انقلاب گرایش به شعر آیینی و مذهبی بسیار گسترش یافت و یکی از بهترین قالب های سرایش این گونه شعر، غزل و قصیده است.

وی ادامه داد: از دیرباز این دو قالب مورد استقبال شاعران و مخاطبان بوده و به دلیل نزدیکی با ذائقه و پسند ایرانیان، بهترین گزینه برای شاعران آیینی و انقلابی است.

این پژوهشگر در مورد گرایش شاعران نسل جوان به شعر آیینی و انقلابی گفت : هیچ کس در عالم معرفت و ادب، بدون طی کردن مراحل سیر و سلوک و فیض به جایی نمی رسد به همین جهت به جوانان توصیه می کنم با مطالعه قدم به این عرصه بگذارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: