تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۴۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

همایش‌بین‌المللی‌بسیج‌رسانه‌درمشهد

دوازدهمین همایش بین المللی بسیج رسانه روز پنج شنبه در مشهد آغاز شد.
تدبیر24:دبیر این همایش، ترویج و تبیین ظرفیتهای بسیج و رسانه های ارتباط جمعی در سطوح ملی و بین المللی در زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با فرهنگ مبتذل غرب و ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری آن ذکر کرد.

اسماعیل احمدی گفت: در مدت برگزاری این همایش کارگروههای بسیج و رسانه و مطالبات فرهنگی و اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب، بسیج و رسانه و مقابله با دجال واره (ماهواره)، بسیج و رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی (داعش، بیداری اسلامی، سلفی گری) و بسیج و رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی تشکیل می شود و صاحبنظران در این زمینه ها به بحث و تبادل نظر می پردازند.

مسوول روابط عمومی بسیج مستضعفین افزود: 214 نفر از مدیران عالی رسانه ها شامل معاونین و مدیران شبکه های رسانه ملی و واحد مرکزی خبر و سردبیران بخش های خبری، مدیران عامل خبرگزاری ها و روزنامه ها، مسوولان پایگاه های شاخص خبری و رسانه های جهان اسلام که در ایران دفتر دارند در این همایش دو روزه حضور دارند.

وی اظهار کرد: در مراسم افتتاح این همایش یک نماینده از روزنامه ها، یک نماینده از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، یک نماینده از صدا و سیما و یک نفر به نمایندگی از رسانه های جهان اسلام سخنرانی کرده و آیت الله صفایی بوشهری پیرامون اخلاق رسانه سخنرانی می کند و جلسه جمع بندی کارگروه ها نیز عصر امروز در 5 جلسه مجزا برگزار می شود.

احمدی گفت: همچنین در مراسم پایانی از رسانه های برتر در انتشار و انعکاس برنامه های هفته بسیج در پنج رشته و موضوع، کمیت انتشار خبر، مقاله و یادداشت، عکس، گزارش مکتوب و مصور و نماهنگ و کلیپ قدردانی خواهد شد.

وی افزود: برای این منظور اخبار و مطالب رسانه ها شامل صدا و سیما، خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه ها از 25 آبان تا هفتم آذر ماه امسال رصد می شود و در هر رشته سه برگزیده تجلیل می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: