تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

فعالیت‌مشترک‌فرهنگی‌ایران‌واندونزی‌درفیلیپین

رایزن فرهنگی اندونزی در فیلیپین خواستار همکاری نزدیک بین مراکز فرهنگی ایران و اندونزی به منظور انجام کارهای فرهنگی مشترک شد.
تدبیر24:'توتو واسپودو' رایزن فرهنگی اندونزی در فیلیپین روز پنجشنبه در دیدار با 'کیومرث امیری' نماینده فرهنگی ایران در مانیل، بر گسترش همکاری رایزنی های فرهنگی دو کشور برای معرفی فرهنگ اسلامی ایران و اندونزی به مردم فیلیپین تاکید کرد.

وی با تاکید بر تلاش برای گسترش همکاری های فرهنگی بین دو کشور ، پیشنهاد کرد رایزنی های فرهنگی اندونزی و ایران در مانیل همکاری های مشترک فرهنگی در خصوص معرفی فرهنگ دو کشور انجام دهند.

برگزاری نشست های مشترک علمی - فرهنگی و برپایی نمایشگاه فرهنگی مورد علاقه دو کشور از پیشنهادهای این نماینده فرهنگی اندونزی بود.

در حال حاضر حدود هفت هزار اندونزیایی در فیلیپین زندگی می کنند.

رایزن فرهنگی ایران نیز در این دیدار بر تحکیم روابط فرهنگی دو کشور ایران و اندونزی تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: