بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

رییس‌جمهوری عازم خراسان جنوبی شد

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای یازدهمین سفر داخلی خود، دقایقی پیش تهران را به مقصد بیرجند ترک کردند.
تدبیر24: حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» پس از ورود به فرودگاه بیرجند و استقبال رسمی، در استادیوم آزادی این شهر با مردم استان خراسان جنوبی دیدار خواهد داشت.

رییس دولت یازدهم سپس در دیدارهایی جداگانه در جمع علما، ایثارگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین نخبگان و برگزیدگان استان شرکت خواهد کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان و همچنین برگزاری نشست خبری با نمایندگان رسانه های استانی از دیگر برنامه های روحانی در یازدهمین سفر استانی خود خواهد بود.

کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: