تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

وزش طوفان شدید در آمریکا

بر اثر وزش طوفان شدید در ایالت می سی سی پی آمریکا دست کم چهار نفر کشته، ده ها تن زخمی و در دو بخش این ایالت حالت اضطراری اعلام شد.
 تدبیر24:دفتر 'فیل برانت' فرماندار ایالت می سی سی پی در پی وزش طوفان شدید در دو بخش ماریون و جونز در ایالت می سی سی پی حالت فوق العاده اعلام کرد.

دفتر فیل برانت همچنین اعلام کرد: هفت هزار مشترک از ساکنان شهر کلمبیا به دلیل شکسته شدن درخت ها و قطع تیرهای برق شامگاه دیشب برق نداشتند.

'ماردا تولوس' رییس دفتر مدیریت بحران بخش 'جونز' گفت که دو نفر در خانه متحرک خود در شهر جونز و دو نفر دیگر در شهر کلمبیا از ایالت می سی سی پی به دلیل شدت طوفان جان باخته اند.

در بخش هایی از ایالت می سی سی پی، همچنین ایالت های لوئیزیانا و آلاباما برای مقابله با طوفان و سیل احتمالی حالت آماده باش اعلام شده است.

'گرگ فلین' سخنگوی دفتر مدیریت بحران نیز گفت: ده ها نفر در هر دو بخش ماریون و جونز به شدت زخمی شده اند و تلفات مالی ناشی از شدت وزش طوفان در بخش ماریون بسیار شدید است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: