بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
استاندار

جبران عقب ماندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای اداری این استان با حضور هیات دولت گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید، عقب ماندگی های این خطه از کشورمان ظرف چند سال جبران خواهد شد.
تدبیر24: 'وجه الله خدمتگزار' چهارشنبه شب در حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت افزود: استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت های بسیار در بخش معادن و پتانسیل های اقتصادی و بازرگانی فراوانی است که با برنامه ریزی دقیق می توان توسعه استان را بهبود بخشید.

وی خاطر نشان کرد: حمایت و پیشتیبانی دولت در اجرای طرح های توسعه خراسان جنوبی، در مدت سه تا چهار سال عقب ماندگی های این استان را جبران خواهد کرد.

وی تاکید کرد: استان خراسان جنوبی به دلیل همجواری با استان های سیستان و بلوچستان و کرمان موقعیت راهبردی در شرق کشور دارد که می تواند به عنوان مرکز 'آماد' و مدیریت سامانه تامین و توزیع کالا باشد.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر استانی خود، امروز (چهارشنبه) به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: