تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

کارشناس هندی: غرب به تحریم های ناعادلانه علیه ایران پایان دهد

کارشناس مسایل سیاسی و فعال مذهبی هند با بیان اینکه غرب باید به تحریم ها ی ناعادلانه علیه ایران خاتمه دهد گفت: تحریم ها و بهانه جویی های آمریکا و غرب در موضوع هسته ای ایران بی فایده است.
تدبیر24: حجت الاسلام محمدرضا رضوی مدیر حوزه علمیه احمدآباد ایالت گجرات هند روز پنجشنبه در دهلی نو، با اشاره به صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران، گفت: صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران امری است که بارها به اثبات رسیده وهمه مستندات حاکی از آن است .

وی اظهارکرد: غرب و آمریکا با بهانه جویی ها و اعمال تحریم های ناعادلانه تلاش می کنند مانع پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران شوند اما این بهانه گیری ها هیچ فایده ای ندارد و در نهایت آنها باید حقوق هسته ای ایران را بپذیرند و به تحریم های ناعادلانه خود پایان دهند.

وی افزود: آمریکا و غرب می خواهند با اینگونه توطئه ها ایران را تحت سطله و نفوذ خود قرار دهند و به اهداف استکباری خود دست یابند اما این توطئه ها نیز با شکست مواجه خواهد شد و آنها مجبورند حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند.

این کارشناس هندی با اشاره به برخورد دوگانه غرب درخصوص مساله هسته ای اظهار کرد: کشورهای غربی در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای ایران بهانه تراشی می کنند ولی درمقابل رژیم صهیونیستی که زرادخانه اتمی دارد سکوت اختیار کرده اند.

وی تاکید کرد: ایران تاکنون به همه تعهدات بین المللی خود عمل کرده و حتی اقدامات اعتماد ساز ایران فراتر از تعهداتش بوده است بنابراین تحریم ها علیه ایران باید هرچه زودتر لغو و حقوق حقه ملت ایران باید به رسمیت شناخته شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: