تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

دولت‌سلامت‌مردم‌راپیگیری‌می کند

فرماندار شهرستان کازرون در مراسم سفرنامه سلامت و امید گفت: دولت تدبیر و امید یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری درخصوص توجه به سلامت مردم را به صورت جدی پیگیری می کند.
تدبیر24:«حمید رضا گرامی» گفت: توجه و سرمایه گذاری دولت در بحث پیشگیری از بیماری ها و آموزش جهت ارتقای سلامت مردم از حقوق طبیعی آنها است.

گرامی با اشاره به اولویت پیشگیری در امر سلامت اظهارداشت: سفرنامه سلامت و امید نیز با این محور به استان ها و شهرستان های مختلف آمده است.

سفرنامه سلامت و امید امروز - دوشنبه - در سومین مقصدش در استان فارس به شهر کازرون رسید.

استان فارس، کازرون در جنوب غرب استان فارس واقع شده است و با استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد همسایه است.

«فرح ناز رافع» رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر امروز به شهرستان کازرون آمده است و کاروان سفرنامه را همراهی می کند.

دست اندرکاران سفرنامه سلامت ، 30 چادر سلامت در کازرون برپا کرده اند که در این چادرها خدمات رایگان سلامت ارایه می شود و نیز راه های پیشگیری از بیماری های رایج به مردم آموزش داده می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا در چادرهای تونل سلامت ، خدمات مشاوره ای همچون مشاوره اعصاب و روان ، تغذیه و مامایی، مشاوره بیماری های قلب و عروق ارایه می شود.

گفته می شود که شیوع عفونت ادراری در این شهر زیاد است و علت عمده آن را نیز استفاده از آب ناسالم عنوان شده است.

سفرنامه «سلامت و امید» در استان های اصفهان، گلستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام اجرا شده است و این سفرنامه، ششمین سفرش را از ششم دیماه در استان فارس شروع کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: