تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

وزیراقتصاد:بورس‌باحمایت‌ویژه‌رونق‌می‌گیرد

وزیر اقتصاد گفت: با روی کار آمدن مدیریت جدید در نهاد ناظر بر بازار سرمایه کشور و با اجرای برنامه های جدید و حمایت های دولت به ویژه ریاست جمهوری از بازار، در آینده شاهد بهبود شاخص ها خواهیم بود.
تدبیر24:جلسه شورای عالی بورس دیشب (دوشنبه) در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در آغاز این نشست که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس شورا و سایر اعضا برگزار شد، محمد فطانت فرد به عنوان سخنگو و دبیر جدید شورای عالی بورس سوگند وفاداری یاد کرد.

علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس نیز در این نشست با آرزوی موفقیت برای فطانت، رئیس جدید سازمان بورس، چشم انداز بلند مدت بازار سرمایه را امیدوار کننده دانست و افزود: با روی کار آمدن مدیریت جدید در نهاد ناظر بر بازار سرمایه کشور و با اجرای برنامه های جدید، حمایت های دولت، به ویژه ریاست جمهوری از بازار، در آینده شاهد بهبود شاخص ها خواهیم بود.

رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار که به عنوان سخنگو و دبیر جدید شورای عالی بورس در این نشست شرکت کرده بود نیز با توجه به عملکرد خوب مدیریت گذشته، چشم انداز بازار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با ارایه برنامه ها و ابزارهای جدید در بازار سرمایه کشور این بازار از رکود خارج خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: