تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

شاهرودمیزبان‌رقابتهای‌لیگ‌برترتکواندو

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: همزمان با برگزاری کنگره شهید شاخص ورزشکاران کشور، شاهرود میزبان رقابتهای لیگ برتر تکواندوی کشور شد.
'مصطفی کشاورزیان' روز شنبه در نشست خبری به خبرنگاران افزود: لیگ برتر تکواندو با شرکت 150 تا 180 نفر ورزشکار، مربی و ... بیست و ششم دی ماه در شاهرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابتها در قالب پیکارهای هفته اول و دوم دور رفت انجام می شود گفت: این مسابقات به نام شهید غنیمت پور و جام خلیج فارس برگزار می شود.

وی تیم های پاس قوامین، بانک شهر، صنایع استیل البرز، دانشگاه آزاد، شهر اندیشه و جوانه شهر را از جمله تیم های حاضر در لیگ تکواندو بیان کرد و گفت: شهید غنیمت پور به عنوان شهید شاخص ورزشکاران کشور از تکواندوکاران و دارنده دان یک و نیز اولین رییس هیات تکواندوی شهرستان شاهرود بوده است.

کشاورزیان یادآور شد: کنگره شهید 'حسین غنیمت پور' بیست و پنج دی و با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، روسای برخی از فدراسیون های ورزشی و مسوولان سازمان بسیج ورزشکاران و ... در شاهرود برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: همزمان با این کنگره دومین یادواره 225 شهید ورزشکار این استان نیز برگزار می شود.

تجلیل از پدر شهید غنیمت پور، بیان خاطرات این شهید، رونمایی از کتاب و تمبر و نرم افزار و ... از برنامه های این کنگره اعلام شده است.

استان سمنان در رشته تکواندو 42 شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: