تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
وزیر کشور

دولت‌اعتقادکامل‌به‌ظرفیت‌های‌مردمی‌دارد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از امضای تفاهم نامه با علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای همکاری میان دو وزارتخانه در زمینه آموزشی گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد کامل به ظرفیت های مردمی دارد.
تدبیر24:عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران افزود: آموزش و پرورش از مهم ترین نهادها در بسترسازی فرهنگ ، مشارکت ، انجام ، وحدت و بهره برداری از ظرفیت ها است.

وی خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش را یک امر متعالی بدانیم، باید کمک کنیم این نهاد قوی ، موثر و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اعتقاد کامل دولت تدبیر و امید به ظرفیت های مردمی اضافه کرد: این تعامل است که همه امور را هدایت می کند، دولت تدبیر و امید اعتقاد کامل به ظرفیت های مردم در مناطق مختلف و در تمام حوزه های فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی دارد.

وزیر کشور افزود: در همین راستا فعال کردن آموزش و پرورش از اهم این فعالیت هاست و وزارت کشور در این زمینه به هر کسی که بتواند ما را کمک کند دست همکاری دراز می کنیم.

وزیر کشور در مورد مفاد این تفاهم نامه اضافه کرد: امروز این تفاهم نامه کلی تدوین شد تا بتوانیم از ظرفیت های هر دو وزارتخانه و نهادهای وابسته به آن برای فعال کردن شوراهای آموزشی و همچنین در جهت انجام وحدت و همدلی در کشور بهره ببریم.

وی ادامه داد: فرمانداران و استانداران به عنوان روسای آموزش استان ها نقش مهمی در این زمینه برای بهره برداری از ظرفیت های متقابل دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری های این دو وزارتخانه در سطوح مختلف و با نظارت مستمر کمیته های حاضر در استان ها بتوانند برنامه های خوبی داشته باشند و گام مهمی را در این زمینه بردارند.



*** فانی: شوراهای آموزش و پرورش را کیفیت بالا تشکیل شده است

در ادامه علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: در دولت تدبیر و امید همکاری استانداران ، فرمانداران و بخشداران با ما در بهترین سطح بوده و شوراهای آموزش و پرورش در این دولت با دقت ، نظم ، کیفیت و اثربخشی بالا تشکیل شده که جای تقدیر دارد.

فانی ادامه داد: بر اساس یکی از بندهای این تفاهمنامه که به امضای من و وزیر کشور رسید ، ریاست هیات امنای پردیس دانشگاه فرهنگیان برعهده استانداران خواهد بود.

وی افزود: در یکی از بندهای این تفاهمنامه آمده است که فرهنگ سازی و حضور کتاب های درسی در صحنه های مختلف باتوجه به نیازهای کشور می تواند موثر باشد، همچنین آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین وزارتخانه به لحاظ مخاطبین و اهمیت می تواند کمکی برای ترویج سیاست های داخلی کشور که متولی آن وزارت کشور است، باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: