بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

نماینده‌انگلیسی:تل‌آویو‌ازخواب‌بیدارشود

نماینده پارلمان انگلیس گفت، رهبران اسراییل جنایات کاران جنگی هستند و باید در دادگاه جرایم بین‌المللی محاکمه شوند.
تدبیر24:یک نماینده ارشد پارلمان انگلیس با اشاره به جرایم جنگی رهبران اسراییل گفت باید همان‌گونه که خود این افراد عمل می‌کنند با ایشان رفتار کرد.

این نمایندگان انگلیسی هم‌چنین بر این باورند تنها راه حل پایان دادن به بحران فلسطین، تشکیل دولت واحدی متشکل از فلسطینیان و صهیونیست‌هاست.

اسپوتنیک در این رابطه نوشت، «سر باب راسل»، «جرمی کورباین» و شمار دیگری از نمایندگان پارلمان انگلیس در مجلس عوام خواستار رای اعضا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطینی شده بودند.

«راسل» معتقد است «دولت انگلیس در پذیرش نظر ملت انگلیس کوتاهی کرده است در حالی‌ که مجلس عوام این کشور بر این باور است دولت انگلیس می‌بایست دولت مستقل فلسطینی را در کنار دولت مستقل اسراییلی به رسمیت بشناسد تا راه حلی برای اتمام بحران این منطقه باشد».

یا این وجود دولت انگلیس در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در هفته گذشته، از پذیرش پیش نویس نیاز فوری برای دستیابی به راه حل 12 ماهه برای شرایط خاورمیانه خودداری کرده که در غیر این صورت راه حلی برای پذیرش دولت مستقل فلسطینی فراهم می‌شد.

هم چنین نمایندگان پارلمان انگلیس افزودند به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطین به قدرت کشورهای خاورمیانه کمک خواهد کرد.

«سر باب» نماینده پارلمان انگلیس نیز در این رابطه گفت، روسیه و چین در جلسه شورای امنیت به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطینی را رای دادند؛ «تنها دلیلی که اسراییل توانست به آن‌چه می‌خواست دست یابد آمریکا و لابی عظیم آن در حمایت از اسرائیل است. هر دو حزب سیاسی بزرگ آمریکا تحت نفوذ حامیان اسراییلی هستند. و باید این امر گفته شود که احزاب سیاسی اصلی در انگلیس که شامل حزب خود من یعنی حزب لیبرال دموکرات نیز می‌شود، به همان میزان تحت تاثیر حامیان اسراییلی هستند».

وی ادامه داد «به نظر من زمان آن رسیده که اسراییل از خواب برخاسته و متوجه اتفاقات جهانی باشد، در مجلس عوام انگلیس نمایندگانی وجود داشتند که پیش از این حامی اسراییل و اکنون نظرشان متفاوت بوده و دیگر حامی اسراییل نیستند».

در ادامه این نماینده پارلمان انگلیس خواستار محاکمه رهبران اسراییلی در دادگاه‌ جرایم بین‌المللی شده و افزود رهبران اسراییل جنایات کاران جنگی هستند که باید آن طور که خود رفتار می‌کنند با آن‌ها رفتار کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: