بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

سجادی:رضازاده برکنار نشده است

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری برکنار نشده است اما باید بین فدراسیون و شورا یکی انتخاب را انتخاب کند.
تدبیر24: نصراله سجادی افزود: به هیچ عنوان موضوع برکناری رضازاده صحت ندارد ولی به ایشان اعلام کردیم بین شورای شهر و ریاست فدراسیون یکی را انتخاب کند و قرار شده تصمیم خود را به زودی اعلام کند.

وی درباره زمان انتخابات فدراسیون های هندبال و بسکتبال هم گفت : منتظر نتایج استعلام این دو فدراسیون هستیم و بعد از ان زمان برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: محمود گودرزی بر رعایت عدالت در انتخابات برای تمامی فدراسیون هایی که سرپرست آها نامزد ریاست شدند، تاکید دارد.

دکتر سجادی اضافه کرد : بعد از استعفای آقای رشیدی که نامزد شرکت در انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی است امروز آقای دادگر را به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات معرفی کردیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: