بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۴۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

معلمان فداکار تجلیل می شوند

معلمان فداکار و شاخص پنجشنبه 18 دی ماه جاری در جشنواره جلوه های معلمی تجلیل می شوند
تدبیر24: معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این جشنواره معلمان فداکاری که فراتر از فرآیند سازمانی، خدمت ویژه ای در مدرسه و برای دانش آموزان انجام داده اند، تجلیل می شوند.

رسول پاپایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم قرار است از 11 از معلم برجسته که صحت کار شجاعانه آنها تایید شده است با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش تقدیر شود.

به باور وی فعالیت های شاخص و فداکاری های معلمان در نقاط مختلف کشور هیچ گاه در آموزش و پرورش دیده نشده از این رو بنا داریم اولین جشنواره جلوه های معلمی را با تاسی از مهربانی و الگوی اخلاقی پیامبر اکرم (ص) و جایگاه مرجعیت علمی معلمان برگزار کنیم.

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این جشنواره همچنین در نظر دارد با معرفی این معلمان، دانش آموزان را با خدمات ارزنده معلمان فداکاری که در تربیت نسل آینده تلاش می کنند، آشنا سازد.

پاپایی یادآورشد: این معلمان برگزیده افرادی هستند که با از خود گذشتگی در راه نجات جان انسان ها قدم برداشته اند و یا در جهت بازگرداندن دانش آموزان به محیط تحصیل و زندگی کارهای خاصی انجام داده اند.

وی اظهار داشت: سعی می کنیم با برگزاری این جشنواره افکار عمومی را به سمت زیبایی های حرفه معلمی و نظام تعلیم و تربیت جلب کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: