تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

علی پروین: شماره ۷ ارث پدری من نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که پیشکسوتان محق ترین افراد برای در اختیار گرفتن سهام این باشگاه هستند.
تدبیر24: علی پروین در گفت و گو با نامه نیوز، درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: باید ببینیم شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد رسید. البته با این شرایط شاید به این زودی ها این اتفاق نیفتد چون شنیده بودم نیمه دی قرار است برای واگذاری سهام اعلام عمومی شود اما این اتفاق فعلا نیفتاده است.
 
وی درباره وضعیت خریدهای باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: من تعدادی از این بازیکنان را نمی شناسم اما به هر حال حتما کادرفنی پرسپولیس از خرید این بازیکنان هدفی داشته که این کار را انجام داده است. البته دیگر در فوتبال نباید به دنبال نام ها بود و باید دید در بازی ها چه کیفیتی از خودشان ارائه خواهند کرد.
 
پروین در خصوص وضعیت همایون بهزادی هم تصریح کرد: چند باری با او تماس تلفنی داشتم و جویای حالش شده ام. بنده خدا او هم گرفتار بیماری است اما امیدوارم آب و هوای خوب پردیس به بهتر شدن حالش کمک کند.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد اینکه گفته می شود شماره ۷ این تیم طلسم شده و هر کس جز او این لباس را می پوشد دچار مشکل می شود و حالا نوبت به تادوی برزیلی رسیده خاطر نشان کرد: این حرف ها دیگر چیست؟ این شماره که ارث پدری من نبوده و نیست. هر کسی بخواهد آن را می تواند بپوشد. مهم این است که بازیکن چه کیفیتی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: