تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

برف،راه ارتباطی7روستای فریدونشهر اصفهان را بست

رییس اداره راه و شهرسازی فریدونشهر اصفهان از محاصره هشت روستای این شهرستان در برف خبر داد و گفت: احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات این شهرستان وجود دارد.
تدبیر24:عزت الله یسلیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش بیش از 50 سانتی متر برف راه ارتباطی هفت روستای کلوسه، وزوه، کاهگان بالا، کاهگان پایین، وستگان، دورک و کاهگانگ از روستاهای پشتکوه دوم و همچنین روستای کمران بسته شده است.

وی اظهار کرد: اکنون بارش برف و کولاک در راه ها و بویژه گردنه کلوسه ادامه دارد و به همین دلیل کار بازگشایی گردنه به کندی انجام می شود.

یسلیانی از رانندگان خواست هنگام تردد در محورهای شهرستان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

ارتفاع برف در شهر فریدونشهر که از شب گذشته شروع شده و همچنان متناوب ادامه دارد به بیش از 10 سانتیمتر رسید و میزان بارندگی 9 میلی متر گزارش شده است.

شهردار فریدونشهر نیز از نمک پاشی در سطح خیابان های این شهر خبر داد.

فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: