تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

اردوغان: ترور جایی در ادیان الهی ندارد

'رجب طیب اردوغان' رییس جمهوری ترکیه تاکید کرد: ترور جایی در ادیان الهی ندارد و هیچ ارزشی نمی تواند به ترور، 'مشروعیت' ببخشد.
تدبیر24: اردوغان در دیدار با مسوولان برخی رسانه های ترکیه با اشاره به حمله تروریستی به دفتر یک مجله فکاهی در پاریس گفت: این عملیات تروریستی جدیدترین دلیل برای اثبات اینکه ترور به صورت یک معضل جهانی درآمده است. متاسفانه در زمینه دلایل و منابع رشد تروریسم بحث نمی کنیم و به جای آن در زمینه اسلام، مسلمانان و تشدید 'اسلام هراسی' بحث می شود.

اردوغان افزود: 'جماعت گولن' (مخالفان دولت ترکیه) پس از حمله تروریستی در پاریس در یک اقدام جمعی سعی در القای حمایتهای ترکیه از تروریسم و ارتباط دادن رخدادهای در فرانسه با آنکارا را دارد.

وی گفت: در مبارزه با تروریسم باید این نکات که با ترور به هیچ هدفی نمی توان رسید و ترور هویت، دین و ملیت ندارد را درک کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمینه های روانی، اجتماعی و اقتصادی مختلف که زاینده ترور هستند را باید شناخت و معضلات در آن زمینه رفع شود، افزود: متاسفانه این مساله رعایت نمی شود و علاوه بر اروپا و آمریکا حتی در برخی کشورهای اسلامی نیز کلمات اسلام و تروریسم در کنار یکدیگر به زبان آورده می شود و تمامی مسلمانان زیر بهتان قرار می گیرند.

وی با انتقاد از این مساله اضافه کرد: غرب ادعا دارد که این مساله آزادی بیان است، ولی طرح مساله 'ترور اسلامی' موجب تخریب و ضررهای جبران ناپذیری در جهان اسلام می شود.

در حمله تروریستی به دفتر یک مجله فکاهی در فرانسه دستکم 11 نفر کشته شدند.

در حوادث تروریستی در چهار روز گذشته در فرانسه ، 17 نفر کشته شده اند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: