تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

توقف عرضه بنزین ٤٠٠ تومانی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با تبدیل بنزین ٤٠٠ تومانی به ٧٠٠ تومان از اول بهمن ماه امسال،عرضه بنزین ٤٠٠ تومانی متوقف می شود.
تدبیر24: سید ناصر سجادی افزود: توقف توزیع بنزین ٤٠٠ تومانی در جایگاههای سوخت از تاریخ اعلام شده ( اول بهمن ماه) و عرضه آن به نرخ ٧٠٠ تومان با هدف کاهش تعدد نرخ این فرآورده انجام می شود. 
 
وی اظهار کرد: با عملیاتی شدن این مهم از اول بهمن ماه امسال، به ازای هر لیتر بنزین ٤٠٠ تومانی، دو لیتر بنزین با نرخ ٧٠٠ تومان در کارتهای سوخت خودروها و موتورسیکلتها شارژ خواهد شد. 
 
سجادی تاکید کرد: دارندگان وسایل نقلیه (خودروها و موتور سیکلتها) برای اعمال این فرآیند (تبدیل یک لیتر بنزین ٤٠٠ تومانی به دو لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی) در کارتهای سوخت خود ملزم هستند تا در بهمن ماه امسال، یکبار سوختگیری در جایگاههای سوخت داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: