تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۴۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
رئیس سازمان بسیج رسانه:

نگاه‌خطی‌وحزبی‌دربسیج‌رسانه‌جایی‌ندارد

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه نگاه های خطی و حزبی در بسیج رسانه جایی ندارد، گفت: از نگاه ما همه کسانی که در عرصه رسانه، حدود و ثغور جمهوری اسلامی را رعایت کنند بسیجی بوده و می توانند در کنار هم جبهه واحد رسانه ای اسلام را تشکیل دهند.
تدبیر24: مسعود بصیری روز سه شنبه در همایش بسیج رسانه، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه رسانه به ویژه شهیدان رهبر و رستگار، با تشریح فعالیت های سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه هیچ فردی با آرمان های بسیج به معنای واقعی کلمه مخالف نیست، اظهار داشت: هر شخصی می تواند با هر گرایشی در سازمان بسیج رسانه حضور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج رسانه به دنبال استفاده از توان مرکز پژوهش های مجلس برای تقویت رسانه ها در داخل کشور است، گفت: ما در داخل سازمان هم یکسری اقدامات را انجام خواهیم داد که مهمترین آنها جذب بسیجیان است.

بصیری خاطرنشان کرد: رسانه های مکتوب داخل کشور حدود یک میلیون است، این درحالی است که تعداد شمارگان برخی از روزنامه ها در خارج از کشور به چندین میلیون می رسد.

رئیس بسیج رسانه همچنین عبور از خبرنگاری صرف برای آگاهی دهی، عبور از مرزهای ایران و آگاهی بخشی به دنیا را از دیگر فعالیت های این نهاد عنوان کرد و افزود: غربی ها در این حوزه قدرتمند شده اند ولذا ما باید رسانه های خود را تقویت کنیم تا بتوانند توان مقابله با آنها را داشته باشند.

بصیری تاکید کرد: اگر از حیطه خبر و اطلاع رسانی عبور کرده و آگاهی بخشی را دنبال کنیم نقش خود را به خوبی ایفا کرده ایم.

رئیس بسیج رسانه تصریح کرد: دنیای امروز عرصه جنگ رسانه است و تحریم ها نیز با ابزار رسانه ضربه خود را می زند.

بصیری ابراز ابراز امیدواری کرد: سازمان بسیج رسانه باید بتواند بستری فراهم کند تا فضای همدلی و وحدت و در کنار هم بودن در جای جای کشور گسترش یابد و این سازمان توقعات حوزه رسانه را به سرانجام برساند.

همایش گرامیداشت روز بسیج رسانه روز سه شنبه با حضور سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، و جمعی از مدیران مسئول رسانه ها و خانواده معظم شهدای عرصه رسانه در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم از 30 تن از خانواده معظم شهدای رسانه به ویژه شهیدان غلامرضا رهبر و احمد رستگار تجلیل شد.

شهید احمد رستگار، از شهدای رسانه که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشت و به عنوان فیلمبردار صدا و سیمای مرکز خوزستان فعالیت می کرد.

غلامرضا رهبر اولین گزارشگر شهید صدا و سیما متولد 1336در آبادان است. وی در منطقه شلمچه در عملیات کربلای 5 در تاریخ 1365 به شهادت رسید.

همچنین در ادامه مراسم با پخش سرود حماسی عرصه رسانه و جنگ نرم برای اولین بار این سرود رونمایی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: