بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۴۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

بی‌مسئولیت‌ترین کارمند دنیا

یک کارمند شهرداری در هندوستان پس از 24 سال به خاطر بی‌مسئولیتی و غیب در محل کار بالاخره اخراج شد. این مرد از سال 1990 دیگر در محل کارش دیده نشد ولی همچنان حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کرد.
تدبیر24: «آ کی ورما» مردی است که در سال 1990 به خاطر بیماری یک روز به محل کارش نرفت و از همان روز تصمیم گرفت دیگر به اداره برنگردد. او همیشه به دنبال راهی بود تا مرخصی و طول درمانش را افزایش دهد.
 
در سال 1992 کار بر روی پرونده اخراج وی از شهرداری آغاز شد ولی به خاطر قانون‌های بیهوده و مسخره این کار عقب افتاد و در سال 2007 دوباره پرونده وی باز شد اما در نهایت به امضای شهردار کل وی ماه گذشته رسماً اخراج شد.
 
آمار نشان می‌دهد که هندی‌ها سابقه خرابی در این عرصه دارند و به طور معمول همیشه دیر به محل کار می‌روند و غیبت‌های طولانی مدت دارند. سال گذشته نیز یک معلم که 23 سال کلاس‌های درس را پیچانده بود اخراج شد!

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: